Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Body Mass Index

Friday, October 30, 2009

Kedai 18sx

RUANGAN INI ADALAH KHAS UNTUK PASANGAN SUAMI ISTERI SAHAJA.SESETENGAH KANDUNGANNYA ADALAH AMAT TIDAK SESUAI UNTUK YANG BELUM BERUMAH TANGGA APA LAGI YANG DI BAWAH 18 TAHUN.IANYA BERTUJUAN MEMBERI MAKLUMAT,PROMOSI PRODUK DAN BAGI MEMBANTU MENYELESAIKAN MASALAH DALAMAN RUMAH TANGGA SAHAJA.PIHAK DSALERI TIDAK BERTANGGUNGJAWAB DI ATAS PENYALAHGUNAAN PRODUK-PRODUK INI.

LOSYEN POWER 31 BRUTAL

( klik Gambar Untuk Besarkan )

Kesan daripada penggunaan Losyen Power 31 Brutal yang betul mengikut saranan yang diberikan, anda akan memperolehi kelebihan-kelebihan berikut:

- Suami akan jadi lebih perkasa dan tahan lama..xxx
- Menikmati sepenuhnya kelazatan seks
- Anda bebas menusuk masuk dari pelbagai arah mengikut kesukaan
- Isteri lebih mudah klimaks
- Menyegarkan dan menghangatkan
- Pelayaran lancar dan jauh...

hCara Penggunaan

Suami disyorkan memakai Losyen BRUTAL 30~60 minit sebelum bersama isteri dan ianya berkesan sehingga 10 jam. Sapukan atau lumur rata pada sekeliling di bahagian takuk kepala zakar (terutama bahagian bawah/sensitive area) dan boleh sapukan keseluruhan. Ianya tidak terasa sejuk dan kebas. Sebaiknya basuh terlebih dahulu alat kelamin suami sebelum bersama isteri.


Mengapa anda perlu mendapatkan Losyen Power 31 Brutal?

- Dihasilkan daripada Minyak Kelapa Dara (VCO)
- Campuran Ekstrak Herba Semulajadi
- Ianya cepat meresap , kering & selesa untuk digunakan
- Membantu mengatasi masalah isteri lambat klimaks
- Menyerap Ke Dalam Kulit Anda Tanpa Kesan Berminyak
- Tiada Sebarang Campuran Ubatan Kimia
- Menghilangkan Rasa Ngilu / Geli Pada Kepala Zakar
- Memberikan Kesan Hebat Tanpa Kesan Sampingan
- Berharuman strawberi


Losyen Kamar Sutera

( klik Gambar Untuk Besarkan )
Mengandungi manjakani
. Selain dapatmengecutkan grip pada bahagian pintu faraj, ia juga mampu menanggalkan sel-sel kulit mati dan menjadikan kulit terasa licin selepas menggunakannya.

Losyen Kamar Sutera ini mampu membantu para isteri untuk menamatkan beberapa pusingan 1,2,3...4 dengan lebih selesa dan bergaya sebelum suami mencapai klimaks.

Berasaskan minyak kelapa dara.

Manjakani yang terkandung dalam losyen juga mampu
merapatkan lapisan-lapisan tisu vagina dan pada masa yang sama, memulihkan kelembutan dan meremajakan saraf-saraf dalam faraj, oleh itu aktiviti seksual lebih menyeronokkan.

Penggunaan:

Langkah 1:
Isteri disyorkan menggunakan Losyen Kamar Sutra 1 atau ½ jam sebelum bersama.


Losyen akan meresap masuk ke permukaan kulit serta bertindak merawat sel-sel kulit supaya lebih aktif. Hasilnya keseluruhan kawasan yang disapu akan mampu
lebih menguncup(grip).
Losyen Kamar Sutera juga berfungsi seperti losyen yang
meremajakan sel-sel kulitdengan menghilangkan sel-sel yang telah mati. Kesan kesat, kasar, kulit kering dan bersisik juga akan tanggal.
Manakala aroma herba yang digunakan akan bertindak menghilangkan bau yang tidak menyenagkan kepada
bau yang lebih memberahikan.

Langkah 2:
Ketika hendak bersama, sapukan lagi sekali Losyen Kamar Sutera di keseluruhan faraj.


Ianya bertujuan menambah aura keghairahan dan kelekitan yang akan memberangsangkan anda dan suami.
Pasangan isteri dan suami lebih selesa dan asyik ketika bersama.

Lebih sesuai jika suami turut menggunakan
Losyen Power 3 Lines dan Minyak Power 31. Yang pastinya masa pelayaran akan menjadi lebih lama - 1 atau 2 jam.

Nota : Losyen Kamar Sutera ini diformulasi khas supaya tidak merbahaya jika termakan.


Cara Sapuan:

Sapu losyen Kamar Sutra ke bahagian tepi faraj. Tujuan sapuan adalah untuk mengecutkan pintu faraj dan agar ia melekit diantara pintu faraj. Sebaiknya lumur pada keseluruhan faraj.


Nota : Anda boleh menguji keberkesanan losyen ini dengan cara berikut, sapukan losyen ini di kawasan kulit yang kasar atau berkedut , setelah 2 jam( kering) basuh dan lap hingga kering. Anda akan dapati kawasan sapuan kulit tadi menjadi licin bersih (kurang kedut). Ini membuktikan Losyen Kamar Sutra ini mampu meremajakan sel-sel kulit anda.
Image Hosting by imagefra.me
PERHATIAN !!!
Pastikan sebelum anda mengisi borang dibawah, anda telah melakukanPEMBAYARAN UNTUK PEMBELIAN produk dengan melakukan deposit kepada akaun bank yang telah ditetapkan,
Sila pastikan butiran yang diisi adalah TEPAT dan BENAR untuk mengelakkan kesukaran ketika proses penghantaran produk kepada anda. Sebarang kelewatan penghantaran produk yang disebabkan kesalahan dan kesilapan butiran yang anda isikan, adalah berada diluar kawalan kami. Kami tidak akan bertanggungjawab untuk perkara tersebut.***PEMBAYARAN YANG TELAH DIBUAT UNTUK PESANAN TIDAK AKAN DIPULANGKAN SEKIRANYA PEMBELI INGIN MEMBATALAKAN PESANAN


PERHATIAN :PRODUK - PRODUK YANG TERDAPAT DI DSALERI ENT TELAHPUN DIGUNAKAN TERLEBIH DAHULU OLEH PIHAK DSALERI SERTA BEBERAPA KENALAN DAN TERBUKTI IA BERKESAN.PIHAK DSALERI TIDAK BERTANGGUNGJAWAB SEANDAINYA PRODUK TERSEBUT TIDAK SESUAI DAN BERKESAN KEPADA ANDA DAN PIHAK DSALERI JUGA TIDAK BERTANGGUNGJAWAB KEATAS SEBARANG KEROSAKAN ATAU KEHILANGAN PRODUK SETELAH PENGHANTARAN DIBUAT,KERANA IA BERPUNCA DARI KECUAIAN POSLAJU.OLEH ITU TIADA PEMULANGAN WANG SETELAH PEMBAYARAN WANG DIBUAT.