Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Body Mass Index

Tuesday, January 26, 2010

ODER SINI.!!

PERHATIAN !!!
Pastikan sebelum anda mengisi borang dibawah, anda telah melakukanPEMBAYARAN UNTUK PEMBELIAN produk dengan melakukan deposit kepada akaun bank yang telah ditetapkan,
Sila pastikan butiran yang diisi adalah TEPAT dan BENAR untuk mengelakkan kesukaran ketika proses penghantaran produk kepada anda. Sebarang kelewatan penghantaran produk yang disebabkan kesalahan dan kesilapan butiran yang anda isikan, adalah berada diluar kawalan kami. Kami tidak akan bertanggungjawab untuk perkara tersebut.***PEMBAYARAN YANG TELAH DIBUAT UNTUK PESANAN TIDAK AKAN DIPULANGKAN SEKIRANYA PEMBELI INGIN MEMBATALAKAN PESANAN


Arahan : Sila lakukan 2 langkah mudah dibawah untuk membuat tempahan

LANGKAH 1 : BUAT PEMBAYARAN

Sila buat pembayaran ke salah satu akaun bank berikut :
Nama
Salbiah binti Abu Bakar
No Akaun
162348396527
Email
sufisyami@gmail.com
Nama
Muhamad Shukri Ismail
No Akaun
4574445936
Email
sufisyami@gmail.com
LANGKAH 2:SILA ISI BORANG PESANAN DI BAWAH

Penghantaran :
Penghantaran akan dibuat sebaik sahaja kami mengesahkan pembayaran daripada anda. Bagi order yang masuk selepas jam 2 petang, penghantaran akan dibuat pada keesokan harinya.

Kami menggunakan perkhidmatan Pos Laju, bagi order dari Semenanjung Malaysia anda akan menerima penghantaran dalam masa 2-5 hari bekerja, manakala untuk Malaysia Timur dalam masa 5-10 hari bekerja.

PERHATIAN :PRODUK - PRODUK YANG TERDAPAT DI DSALERI ENT TELAHPUN DIGUNAKAN TERLEBIH DAHULU OLEH PIHAK DSALERI SERTA BEBERAPA KENALAN DAN TERBUKTI IA BERKESAN.PIHAK DSALERI TIDAK BERTANGGUNGJAWAB SEANDAINYA PRODUK TERSEBUT TIDAK SESUAI DAN BERKESAN KEPADA ANDA DAN PIHAK DSALERI JUGA TIDAK BERTANGGUNGJAWAB KEATAS SEBARANG KEROSAKAN ATAU KEHILANGAN PRODUK SETELAH PENGHANTARAN DIBUAT,KERANA IA BERPUNCA DARI KECUAIAN POSLAJU.OLEH ITU TIADA PEMULANGAN WANG SETELAH PEMBAYARAN WANG DIBUAT.